Hinna Fotball på Facebook

Aktiviteter

januar 2018
ma ti on to fr
5 6 7
11 12 13 14
18 19 20 21
23 24 25 26 27 28
29
Storbyhuset 22/1kl.19-20

22.01.18

Storbyhuset 30/1kl.19-20

30.01.18

Storbyhuset 31/1 kl.19-21

31.01.18

Hinnahuset 8/2 kl.18-20.30

08.02.18

Hinnahuset 23/9 kl 10-17

23.09.18


Hovedsamarbeidspartnere









 

 

Viktige støttespillere

 

 

Kick Off 2016 - Årsfesten

Kick Off 2016 - Årsfesten

6. februar er datoen. Sett den av allerede nå. Eller enda bedre: meld deg på via skjema under.

Skrevet av Nilsi Aarrestad den 02.12.2015

PÅMELDING VED Å KLIKKE HER:

Mer info klikk under:

KickOff 12-14

Kickoff Party  1930-......

 

 

KICK-OFF OG TILLITSMANNSFESTEN – sett av datoen allerede nå !

 

Hinna Fotball ble i 2014 med i Rogaland Fotballkrets sitt KVALITETSKLUBB prosjekt.

Av totalt 18 emner skal klubben avvikle ett årlig møteog for oss ett KICK-OFF for 2016.

 

En kvalitetsklubb er avhengig av at de grunnleggende verdier og retningslinjer er forankret hos alle på alle nivåer. Klubben skal derfor avholde årlige møter på alle nivåer i klubben for å sikre dette, og målgruppene er trenere/ledere, spillere og foreldre. På denne måten vil man sikre at medlemmene er godt kjent med og støtter opp om klubbens virksomhet.

 

KICK-OFF OG TILLITSMANNSFESTEN er derfor samlet og blir lørdag 6.februar 2016.

 

Foreløpig kjøreplan:

 

  1. 1.       Jåttå vgs aula kl.10.00-12.00

 

  1. 2.       Enkel matservering med forfriskninger i kantinen på Jåttå vgs.

 

Informasjonen sendes ut til oppmann på laget som tar dette videre mot alle i støtteapparatet.

Siden dette er ett møte for klubbens tillitsmenn og hvor det informeres om aktiviteter og planer for 2016, er det viktig at flest mulig på hvert lag deltar på denne KICK-OFF.

 

Under pkt.1 ønsker vi å presentere alle klubbens lag samt støtteapparat på senen. En fra hvert lag presenterer laget med;  – antall spillere i gruppen og – antall i støtteapparatet.

 

Egen link (eget skjema) fylles ut av oppmann. Her føres også opp navn på de andre i støtteapparatet. Svarfrist for dette er: snarest og senest 15.desember

 

Som det videre fremgår av foreløpig kjøreplan vil vi etter lunsj deles oss og ha eget seksjonsmøte for barn-/ungdom- og seniorseksjonen. Etter dette deler vi oss i grupper for trenere / dugnadsansvarlig / utstyrsansvarlig / web ansvarlig / FAIR PLAY og inkluderings ansvarlig.

 

Påmeldingen er delt i to – en for KICK-OFF og en for TILLITSMANNSFESTEN (egen informasjon om denne er vedlagt – oppmann videresender denne til alle i støtteapparatet ! )

https://docs.google.com/forms/d/1QZ85zue07eryiNAkQAdsKLmTfJbwyerC1ZgyByCxEZY/viewform

 

Med vennlig hilsen

 

Erling Olsen

Kvalitetsklubb ansvarlig

Mob: 97520123

E-post: erling@hinnafk.no


Tilbake   Utskriftvennlig versjon   Abbonnér på nyheter